Samen Netwerken editie 4 03/10/2023

Samen Netwerken editie 4 (03/10/2023)

Op dinsdag 3 oktober 2023 vond de vierde editie van Samen Netwerken plaats. Een fijne groep van 27 ondernemers kwam samen bij steakrestaurant Grillax in Lier.

We wisselden het netwerken weer af met een heerlijk walking dinner. Tussendoor nam Sarah Vandewoude van Creactiv ons mee naar de wondere wereld van social media marketing.

Gastspreker Sarah Vandewoude

Sarah Vandewoude, Managing Lady bij Creactiv, kwam uit de doeken doen hoe social media je oneindige opportuniteiten kan brengen voor je marketingstrategie. Sarah studeerde sales en marketing en specialiseerde zich in relatiemarketing. Ze is expert in social selling, personal branding en authentieke communicatie.

Met Creactiv ondersteunt ze bedrijven bij het opbouwen van zowel een interne als een externe community, het aantrekken van klanten en prospects, het activeren van ambassadeurs, de communicatie tussen onder andere sales- en marketingteams en zo verder.

“Geen praatjes, maar meetbare doelstellingen” is haar motto. Voor elke samenwerking stelt ze concrete doelen voorop. Deze evalueert ze na een afgesproken tijd waarna ze kan bijsturen waar nodig.

Een persoonlijke passie van Sarah zijn projecten omtrent persoonlijk ondernemerschap.

Sarah weet als geen ander hoe social media kanalen de ideale manier zijn om de consument te bereiken. Deze kanalen kunnen niet alleen dienen als extra verkoopkanaal, maar ook als middel om jouw marketing, communicatie en dienstverlening te verbeteren.

Alvorens social media in te zetten, is het belangrijk om stil te staan bij alles wat erbij komt kijken en wat je moet doen om er een succes van te maken. Dankzij de coaching sessie van Sarah kwamen de Samen Netwerkers te weten hoe ze moeten beginnen aan social media, hoe ze hun doelgroep bereiken en wat goed werkt.

De Samen Netwerkers leerden:
• Hoe ze social media kunnen inzetten voor naamsbekendheid.
• Hoe ze hun social media inspanningen kunnen laten renderen.
• Hoe ze social media kunnen omzetten naar doeltreffende social selling.

En ze kregen:
• Inzicht in hoe social media te gebruiken voor hun marketingstrategie.
• Praktische voorbeelden en concrete tips om het social media gebeuren vol te houden.
• Een contentkalender waar ze onmiddellijk mee aan de slag kunnen.

Zo kozen zij ook voor maximaal rendement voor hun bedrijfsactiviteiten.

top